دفتر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ارباب رجوع
شرح وظایف مسئول رسیدگی به شکایات
1)دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصله جهت رسیدگی و پاسخگویی سریع و دقیق..
2)دریافت شکایات حضوری (مراجعین)و همچنین شکایات ارسال شده به صورت کتبی یا پست الکترونیک ضمن ارائه مستندات مربوطه.
3)بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی .
4)پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به ارباب رجوع.
5)جمع بندی شکایات هرسه ماه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه.
6)پیگیری های مستمر پاسخ ها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به ارباب رجوع.
7)ارائه راهکار برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مراجعین.
8)بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآنید رسیدگی به شکایات.
قابل توجه مراجعین محترم
شما می توانید جهت ارائه هر گونه انتقاد یا شکایت به یکی از روش های زیر با مسئولین مربوط ارتباط حاصل فرمائید:
۱-مراجعه حضوری:
الف) مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات (دفتر پرستاری)در 24ساعات شبانه روز .
۲-تماس با دفتر رسیدگی به شکایات : مراجعین محترم می توانند در ساعت اداری با شماره 07733124604تماس گرفته و مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح نمایند.
۳-ارسال پیامک : متن شکایت را با ذکر نام و نام خانوادگی به شماره 09164690804 ارسال نمایید.
۴-سایت بیمارستان
مراجعه به سایت بیمارستان به آدرس savanehhp.bpums.ac.ir قسمت ثبت شکایت .
۵- صندوق رسیدگی به شکایات :
مراتب با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس در فرم هایی که در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات موجود می باشد ثبت و در صندوق رسیدگی به شکایات انداخته شود.
صندوق های رسیدگی به شکایات در سالن ورودی موجود می باشد .
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم در اولین فرصت بررسی و برحسب موضوع در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد .