فناوری اطلاعات

1396/8/14 0:0

شرح وظایف :

  1-سخت افزار
• 
سرویس دوره ای سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه
• 
رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها(طبق فرآیند واحد سخت افزار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات)
• 
برآورد نیازهای سخت افزاری حوزه و نظارت بر خرید با هماهنگی مدیریت حوزه و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه  (در صورت نیاز)
• 
رفع عیب اولیه تجهیزات غیر فعال شبکه (داکت، پریز شبکه، رک، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرایند رفع عیب شبکه، واحد سخت افزار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
• 
رفع عیب اولیه تجهیزات فعال شبکه (سوییچ، اکسس پوینت، تجهيزات بي سيم و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرایند رفع عیب شبکه، واحد سخت افزار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات


2-نرم افزار
• 
نظارت بر پشتیبان گیری دوره ای از داده های مهم مربوط به نرم افزارها
• 
فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری شبکه ازقبیل نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با درنظرگرفتن نیاز واقعی آنها جهت جلوگیری ازترافیک نرم افزاری در هر سیستم (قراردادن پکیج نرم افزارها در سرور(
• 
نیازسنجی نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره های لازم دراین خصوص به مرکز در جهت تهیه ،  آماده سازی و ارتقاء نرم افزارهای مورد نیاز
• 
ارتباط مستمر با شركتهاي طرف قرارداد واحد و رفع اشكالات و نيازهاي كاربران
• 
ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها
• 
رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري


3-آموزش
• 
مشارکت در برگزاری برنامه های آموزشی مدیریت IT
• 
شرکت فعال در برنامه های آموزشی مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه
• 
آموزش موردی کاربران و تهیه جزوات آموزشی مورد نیاز
• 
ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد

 

  4-امور ستادی
• 
انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
• 
انتقال نظرات و نیازها ( حسب عملکرد حوزه مربوطه ) به مدیریت فناوری اطلاعات
• 
شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
• 
پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
• 
ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
• 
پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با IT در حوزه


5-شبکه
• 
ارتقا سرورهای محلی به منظور بهينه سازي ارائه سرويس به كاربران
• 
اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مدیریت فناوری.
• 
برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مدیریت فناوری
• 
حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها

 

 مسئول فناوری اطلاعات : داود جوهری

سمت سازمانی : کارشناس فناوری اطلاعات

تلفن داخلی : 237


کلمات کلیدی:
فناوری.اطلاعات     بیمارستان.سوانح.سوختگی    
تعداد بازدید:   ۱۶۸

 


چاپ | ارسال به ايميل
< >